1. Zwiêkszanie, zmniejszanie glosnosci dwoma klawiszami:
Cytat: Kod: alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0" alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0" alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1" alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2" alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3" alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4" alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5" alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6" alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7" alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8" alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9" alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX; developer 0"
alias "volup" "vol2" alias "voldown" "vol0" alias "mute" "vol0"
bind "KLAWISZ" "volup" bind "KLAWISZ 2" "voldown"
Opis: Naciskajac KLAWISZ zwiekszamy volume, naciskajac KLAWISZ2 zmniejszamy volume.
2. Zmiana widoku reki z lewej na prawa jednym klawiszem:
Cytat: Kod: alias prawa "cl_righthand 1; bind F5 lewa" alias lewa "cl_righthand 0; bind F5 prawa" bind "F5" "prawa"
3. Zmiana koloru celownika przy strzale:
Cytat: Kod: alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair" alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"
bind "MOUSE1" "+kolor"
4. Informacja do druzyny przy podkladaniu bomby (C-4):
Cytat: Kod: alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme; say_team Cover me I'm planting the bomb" alias -c4 "-duck; -attack"
bind "KLAWISZ" "+c4"
5. Informacja do druzyny przy rozbrajaniu bomby (C-4):
Cytat: Kod: alias +def "+use; coverme; say_team Cover me I'm defusing the bomb" alias -def "-use" bind "KLAWISZ" "+def"
6. Ciche chodzenie bez trzymania klawisza: Cytat:
Kod: alias "walkON" "+speed;bind capslock walkOFF" alias "walkOFF" "-speed;bind capslock walkON" bind "CAPSLOCK" "walkON"
7. Infromacja do druzyny o przeladowaniu: Cytat:
Kod: alias reload "+reload; say_team Reloading"
bind "r" "reload"
8. Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.: Cytat:
Kod: alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot; .cs_off; wait; wait; developer 1; echo Screenshot Complete; developer 0" alias .cs_on "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0; r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0" alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1; drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"
bind "KLAWISZ" "takesnap"
9. Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza: Cytat:
Kod: alias voiceON "+voicerecord; bind KLAWISZ voiceOFF" alias voiceOFF "-voicerecord; bind KLAWISZ4 voiceON" bind "KLAWISZ" "voiceON"
10. Wszystkie bronie sa w prawym reku, nóz w lewym: Cytat:
Kod: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1"
11. Skrypt na zmiane celownika dynamiczny, niedynamiczny: Cytat:
Kod: alias dcr "dcr1" alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2" alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
bind "KLAWISZ" "dcr"
12. W³±cza, wylacza widok broni: Cytat:
Kod: bind "MWHEELUP" "alias m_pitch r_drawviewmodel 1" bind "MWHEELDOWN" "alias m_pitch r_drawviewmodel 0"
Opis: Rolka w góre - pokazuje model broni, rolka w do? chowa bro?.
13. W³aczenie, wylaczenie widoku broni jednym klawiszem: Cytat:
Kod: alias xx "x1" alias x1 "alias m_pitch r_drawviewmodel 1; alias xx x2" alias x2 "alias m_pitch r_drawviewmodel 0; alias xx x1"
bind "KLAWISZ" "xx"
14. Puszczanie muzyki, melodyjki w czasie gry: Cytat:
Kod: bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON" bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
Opis: Nazwij plik voice_input.wav i wrzuc go do katalogu cstrike. Jakosc wav'a: 8000hz, 16bit, mono.
15. Chodzenie z kucnieciem bez trzymania klawisza: Cytat:
Kod: alias "duckon" "+duck; bind ctrl duckoff" alias "duckoff" "-duck; bind ctrl duckon" bind "ctrl "duckon"
16. Naciskasz TAB pojawia sie showscore, naciskasz drugi raz znika: Cytat:
Kod: alias tabelaon "+showscores; bind TAB tabelaoff" alias tabelaoff "-showscores; bind TAB tabelaon" bind TAB "tabelaon"
17. Naciskamy TAB pojawia sie showscore oraz netgraph 3, puszczamy znikaj± showscores oraz ustawia sie netgraph 0: Cytat:
Kod: alias +stats1 "+showscores; net_graph 3" alias -stats1 "-showscores; net_graph 0" bind tab "+stats1"
18. Kucasz - celownik dynamiczny, wstajesz celownik niedynamiczny: Cytat:
Kod: alias dcr "dcr1" alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2" alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1" bind "ctrl" "+duck; dcr"
19. Naciskasz 'KLAWISZ' podajesz nazwe demka i nagrywasz: Cytat:
Kod: alias dem0 "dem1" alias dem1 "messagemode record; alias dem0 dem2" alias dem2 "stop; alias dem0 dem1" bind "klawisz" "dem0"
Pozdrawiam ;)
|